ELTE TTK Matematikai Intézet
Matematikatanítási és Módszertani Központ
tantárgyak
munkatársak
projektek
fórum
nyitólap
Matematika tanár
(osztatlan)
Matematikai kritériumtárgy
Elemi matematika 1G-4G TK
Problémamegoldó gyakorlat
A matematika tanítása1G-2G-tk
A matematika alkalmazásaiE-tk
Matematika BSc
Matematikai kritériumtárgy
Elemi matematika 1G
Matematika és Média
Szakszövegek írása
Matematika BSc
tanári szakirány
Bevezető iskolai gyakorlat BSc tanári
Elemi matematika 2-3
Matematika tanári MA
Elemi matematika 4-5.
Matematikatanítás és szakmódszertan 1-3.
Elemi matematika és módszertan blokk 1-3.
A matematikatudomány története
Szaktárgyi tanításkísérő szeminárium
Matematika tanári MA levelező
Elemi matematika
Matematika tanítása
Speciálkollégiumok a 2015-16-os tanév 2. félévében
Matematika tanár
(osztatlan)
Matematikai kritériumtárgy
Elemi matematika 1G-4G TK
Problémamegoldó gyakorlat
A matematika tanítása1G-2G-tk
A matematika alkalmazásaiE-tk
Fejezetek az elemi matematikábólG-ta
Matematikatanítás és szakmódszertan1G-ta 2G-ta
MatematikatörténetE-ta
A matematikatudomány történeteE-tg
A matematika tanítása3G-4G-tg
Matematika BSc
Matematikai kritériumtárgy
Elemi matematika 1G
Matematika és Média
Szakszövegek írása
Matematika BSc
tanári szakirány
Bevezető iskolai gyakorlat BSc tanári
Elemi matematika 2-3
Matematika tanári MA
Elemi matematika 4-5.
Matematikatanítás és szakmódszertan 1-3.
Elemi matematika és módszertan blokk 1-3.
A matematikatudomány története
Szaktárgyi tanításkísérő szeminárium
Matematika tanári MA levelező
Elemi matematika
Matematika tanítása
Speciálkollégiumok a 2016-17-es tanév 2. félévében
A matematikatanítás mindennapjai
Additív kombinatorika
Axiomatizálás a gömbön
Bayes statisztika I.-II.
Bridzs és matematikatanulás
Feladatkultúra a matematikaórán
Feladatsorozatok az általános iskolától az egyetemig
Ismeretterjesztő matematika
Kombinatorikus számelméleti és geometriai problémákról
Konkrét matematikatanítási szituációk elemzése
Magyar matematikaoktatási hagyományok
Matematika a hétköznapokban
Matematika angolul II.
Matematikadidaktikai kutatások
Matematikai gyakorlati szakmódszertan
Matematika tantervtörténeti kutatások
Miért nem tudja ez az okos gyerek, hogy...?
Nem-euklideszi geometriák az iskolában I.-II.
Okostelefonok a matematikatanításban
Doktoranduszoknak
Kutatási módszerek
A fogalmak fejlődése feladatokban
speciálkollégium
A tantárgy célja:
Végigkövetni néhány fogalom fejlődését az általános iskolai példáktól kezdve az egyetemi szintig.
Tartalom:
Számelméleti, kombinatorikai és halmazelméleti feladatsorok megoldása, elemzése és készítése.
Követelmények:
A fogalmak megértése különböző szinteken, alkalmazások különböző szintű feladatokban:
Dolgozat részben előre ismert feladatokból
Egy előadás vagy beadandó dolgozat egy téma feldolgozásával
Értékelés:
A dolgozat és az előadás/beadott munka alapján
Irodalom:
Elemi matematika példatár kézirata
Általános- és középiskolai tankönyvek, feladatgyűjtemények
Kapcsolattartás:
Hraskó András és Török Judit