A 2018. ÉVI VARGA TAMÁS MÓDSZERTANI NAPOK ELŐADÁSAI |
Barbarics Márta |
Alternative Assessment in Teaching Mathematics |
|
Margaret Bérci |
C3: Exploring Inquiry-Based Instruction |
|
Borovncik, Manfred |
The Idea behind a Probability Distribution Serves as Key for
Stochastic Modelling of Real Problems |
|
Csapodi Csaba |
Matematika az új Nemzeti alaptantervben: mit? miért? hogyan? |
|
Dukán András |
Szakadékok és hidak a középiskolai és a felsőoktatasi matematika között |
|
Fried Katalin |
Az absztrakció tanítható |
|
Fried Katalin, Török Judit, Vásárhelyi Éva |
Konkrét tevékenységtől a szabatos matematikáig. |
|
Fülöp Zsolt |
A hamis feltételezések módszerének bevezetése az általános iskolai oktatási gyakorlatba |
|
Hegyvári Norbert |
Műhelymunka: Gondolkodás iskolája - iskolások gondolkodása |
|
Kántor Sándorné |
A 125 éve alapított KöMaLról |
|
Kile, Samantha Kokkila, Laura and Long, Paul |
Students' perceptions on discovery learning of math in tenth grade secondary schools in Budapest, Hungary |
|
Kiss Anna |
Műhelymunka: Eszközök és játékok a törtek tanításához |
|
Korándi József |
Miért és hogyan bizonyítunk? |
|
Korándi József és Fried Katalin |
Műhelymunka: Differenciált szakköri foglalkozások tartása - nemcsak a legjobbaknak. |
|
Koren Balázs |
Okos alkalmazások |
|
Lövey Éva |
Okos tábla az órán |
|
Misetáné Burján Anita |
Sakk és matematika - játék és tanulás |
|
Molnár Emil |
Fundamental domains of a nice symmetry group (16. p6) and the possibilities of generalizations |
|
Munkácsy, Katalin |
Student freundly calculus |
|
Munkácsy Katalin és Rózsahegyi Eszter |
Életkori sajátosságok és az analízis tanítása |
|
Pintér Marianna |
A korai absztrakció következményei |
|
Princz Péter |
Kísérletező programozás matematikából |
|
Radnai Ildikó |
Kéznél van az okos eszköz |
|
Sebők-Sipos Dóra |
Az azonnali visszajelzés módszer alkalmazása műszaki matematika tárgy oktatásában |
|
Szalay István |
Műhelymunka: A számfogalom fejlesztése kalkulátorral |
|
Vásárhelyi Éva |
Műhelymunka: Térgeometria GeoGebrával |
|
Veress-Bágyi Ibolya |
Használják az egyetemi hallgatók az okostelefont matematika tanulásra? |
|
Wintsche Gergely |
Pénzügyeink |
|