A 2015. ÉVI VARGA TAMÁS MÓDSZERTANI NAPOK ABSZTRAKTJAI |
AMBRUS, András |
A kidolgozott példák szerepe a matematikai problémamegoldás tanításában
| |
ÁRENDÁS, Veronika | Kézműves matematika - Labirintus
|
|
ÁROKSZÁLLÁSI, Eszter |
We, teachers can help students of average ability: The development of mathematical knowledge in combinatorics
|
|
ÁROKSZÁLLÁSI, Tibor | Középiskolás fokon (2.) Koordinátageometria |
|
BARBARICS, Márta | Gamification in Teaching Mathematics |
|
CSÁNYI, Petra - FÁBIÁN, Kata és SZABÓ, Zsanett | Hogyan építsünk számelméletet?
|
|
DESHLER, Jessica |
Current Issues in Undergraduate Mathematics Education in the USA |
|
DOBOS, Sándor | Felkészítés a Nemzetközi Matematikai Diákolimpiára |
|
DÖMÖTÖRNÉ HORVÁTH, Erzsébet | Hétköznapi geogebra |
|
FARRELL, Sean - MUNOZ, Marcos - PETERSON, Zoe - WINKLER, Nolan and GARVIN, Matthew |
Comparing the Educational Philosophy of Mathematics Teaching in the USA and Hungary |
|
FÖLDESI,Katalin |
How does a national continuation course help the practicing teachers in the formation of geometric terms?
|
|
KÁNTOR, Sándor | Kis odafigyeléssel sokkal eredményesebb lenne az oktatás
|
|
KÁNTOR, Tünde |
300 éve született Maróthi György |
|
KATONA, János |
Hibalehetőségek számítógépes szerkesztések és modellezések során |
|
KEREKES, Balázs | A mesterpedagógusi és kutatótanári pilot főbb állomásai |
|
KISS, Géza | A tehetség nagy kincs - A középiskolai matematikai tehetséggondozás formái és színterei
|
|
KUBATOV, Antal | Amiért érdemes volt ... |
|
LÉNÁRT, István | Old and brand new results about the factorial number system |
|
MISETÁNÉ BURJÁN, Anita | Sakk és matematika |
|
MOLNÁR, Emil - PROK, István - SZIRMAI, Jenő |
From Visuality to Projective Geometry and Linear Algebra (to Memory of Prof. Margita Pavleković) |
|
MUNKÁCSY, Kati and her Students | Hands-on Mathematics
|
|
RICHLIK-HORVÁTH, Katalin | Hány centiméter a v0? |
|
SZMERKA, Gergely |
Valószínűség, komplex számok és irodalom |
|
SZŐNYI, Tamás | Adott átmérőjű reguláris gráfok |
VARGA, János |
Matematikai feladatok, bizonyítások egyszerűbb megoldása saját eredményre épülő új didaktikai módszerekkel |
|
VÁSÁRHELYI, Éva | Út a matematikadidaktikához |
|
VERES, Erika |
Nem csak versenyre |
|
VICZE, Zsolt |
Inquiry based Learning EU projekt
|
|
Dr. VIZI, László Tamásné |
A jövő iskolájának sikere: a tudatos intézményvezetés |
|
ZEMPLÉNI, András | A kompetenciamérések statisztikai háttere |