A 2013. ÉVI PROGRAM | vt2013.htm | |
A JÁTÉKTÓL A KUTATÁSIG RENDEZVÉNY 2013. ÉVI PROGRAMJA | diakpr2013.pdf | |
AZ ANGOL SZEKCIÓ ABSZTRAKTJAI | vt2013a.pdf | |
A 2013. ÉVI VARGA TAMÁS MÓDSZERTANI NAPOK ABSZTRAKTJAI | ||
Ambrus Gabriella, Munkácsy Katalin, Szeredi Éva, Vásárhelyi Éva, Wintsche Gergely | Matematika módszertani példatár | kézirata |
Bóta Mária | Motiváló motiváció. Hogyan hangoljuk a gyerekeket a matematika tanulására? Miként tehetjük érdekesebbé a műveletek gyakorlását? | bota2013.pdf |
Csíkos Csaba | Hogyan értékeljük a kisiskolás gyermekek matematikai tudását a 21. században? Egy diagnosztikus értékelési rendszer fejlesztésének kihívásai. | csikos2013.pdf |
Fried Katalin, Korándi József, Török Judit | Algebra 1-3. elektronikus jegyzet | jegyzetek |
Gecse Frigyes | Miben segíthet a Matematikai alapok könyv? | gecse2013.pdf |
Gordon Győri János, Sélleiné Jónás Erika, Frank Andrea | A japán kumon matematikatanítási módszer | gordon2013.pdf |
Hegyvári Norbert, Hraskó András, Korándi József, Török Judit | Elemi matematika elektronikus példatár | elemimat_feladatgy.pdf |
Horányi Gábor | Minden nézőpont kérdése! Nehezen megoldható feladatok megoldása könnyedén az egyenletes mozgások témakörében. | horanyi2013.pdf |
Horváth Luca | Számológép használata az érettségin | horvath2013.pdf |
Hraskó András | Súlyos kérdésekről könnyedén? Geometriai feladatok megoldását néha leegyszerűsíti egy fizikai elv! | hrasko2013.pdf |
Iváncsó Veronika | A gráfok tanítása során fejleszthető tanulói kompetenciák | ivancso2013.pdf |
Kántor Sándor | Megjegyzések a valószínűségszámítás tanításához. | kantor2013.pdf |
Kántor Sándorné | 150 éve született a legendáshírű matematikatanár: Rátz László (1863-1930) | kantorne2013.pdf |
Katona János | Megmozduló térbeli ábrák | katona2013.pdf |
Katz Sándor | A matematikai játékok szerepe a kerettantervben. | katz2013.pdf |
Kollár Judit | A teljesítményképes matematikai tudás vizsgálata a gazdasági képzés igényeinek megfelelően | kollar2013.pdf |
Kósa Tamás | Szigetek. Feladatok, érdekességek a 4. osztályosok tehetséggondozó szakköréről. | kosa2013.pdf |
Kőkúti Ágnes | Játék a matematikában vagy matematika a játékban? | |
Kuzniak, Alain (Párizs) | Geometriai paradigmák és a geometria tanítása. (Paradigmes géométriques et enseignement de la géométrie). Tolmácsol: Gosztonyi Katalin | kuzniak2013.pdf |
Pintér Klára | A Hupikék törpikék és más újdonságok a matematika órán. | pinterk2013.pdf |
Rábai Imre | Feladatok, eredmények, megoldások, módszerek, problémák. Búcsúzni csak szépen, . |
rabai2013.pdf Nyílt levél - 25. VTN |
Radnai Ildikó | Egy aktív tanár tapasztalatai az aktív táblával | radnai2013.pdf |
Radnóti Katalin | A matematika szerepe a természettudományos képzésben. | radnoti2013.pdf |
Richlik-Horváth Katalin | Minden napra egy kísérlet! Ha a tanár matematikát, fizikát és/vagy informatikát tanít | richlik2013.pdf |
Róka András | VIS VITALIS | |
Szabó Éva | Varázslat a négyzetrácson. Tájékozódás a síkban; az ismert Csoszogó továbbfejlesztése. | |
Szekeres Ferenc | Ötletek a sudoku használatára a tanítási órán. | szekeres2013.pdf |
Vancsó Ödön | Valószínűségszámítás és statisztika tanítása. Előzmények, a jelenlegi helyzet és a várható jövő. | vancso2013.pdf |
A 2013. ÉVI KÉPEK | vt2013foto.html |