A FELHÍVÁS | vt2009f.pdf | |
A 2009. ÉVI PROGRAM | vt2009.pdf | |
AZ ANGOL SZEKCIÓ ABSZTRAKTJAI | vt2009a.pdf | |
LEVELEK SZENDREI JULIHOZ | vtn_2009szj.pdf | |
A 2009. ÉVI ELŐADÁSOK | ||
Ambrus Gabriella | A hétköznapok matematikája - valóságközeli feladatok alsósoknak | vtn_2009ag.pdf |
Paul Andrews | Improving Mathematics Education | vtn_2009pa.ppt |
Paul Andrews | Some interesting proofs in Euclidean number theory | |
Peter Appelbaum | Against sense and Representation | vtn_2009pa.pdf |
Bárczi Krisztina | Teaching Maths in English for Hungarian students | vt_2009_barczi.pdf |
Farkas Zsuzsa | Szemléletváltás a szemléltetésben Cabri - geometria kezdőknek | |
Fejes Tóth Péter | Geometric sequences and the Hungarian Dance Academy | vt_2009fejes.pdf |
Földesi Katalin | The formation of geometrical terms | vt_2009_foldesi.pdf |
Földesi Katalin | Hogyan dolgozom a Kenguru-verseny feladataival Svédországban? | vtn_2009fkh.ppt |
Gecse Frigyes | A valós számok tanításáról. Egy modell bemutatása | |
Gerőcs László | Quo vadis geometriaoktatás, avagy Azok a csodálatos húrnégyszögek | |
Glasnovic Gracin, Dubravka and Vukovic, Predgrag | The Requirements in Statistics Education - Comparison of PISA Mathematical Tasks and Tasks from the Mathematical Textbooks in the Field of Statistics | vt_2009_glasnovic.pdf |
Hegyvári Norbert | Néhány kombinatorikai feladat nem szokványos megoldása | |
Holló-Szabó Ferenc | Matematikai csodák | |
Hvorecky, Jozef | Knowledge Management Implications for Mathematics Education | vt_2009_hroveczky.pdf |
Katona János | Térgeometriai problémák megoldása az aktív táblán | |
Kántor Sándor | A kétszintű érettségi feladattípusainak elemzése | |
Kántor Sándorné | Adalékok a magyar matematikatörténet múltjából: Obláth Richárd (1882-1959) | |
Korándi József és Fried Katalin | Diák-tanár vegyes csoportok játékos versenye | |
Köves Gabriella | A szorzótábla tanításának változatossága az alsótagozatos matematika tankönyvek tükrében | vt_2009_koves.pdf |
Lénárt István | Shakespeare és a geometria | |
Maus Pál, Vancsó Ödön, Bartha Dénesné, Schekk Ilona, Emese György | Gyakorlatorientált feladatlapok készítése a DQME EU projekt tapasztalatainak felhasználásával | |
Molnár István | Az Erdős-Mordell tétel alkalmazása a háromszög nevezetes pontjaira | vt_2009_molnar.pdf |
Munkácsy Katalin | „KódBarkács” Titkosítás a bankokban | |
Orosz Gyuláné | Matematikai versenyfeladatok elemzése (5-8.o.) | |
Pálfalvi Józsefné | Beszámoló az országos matematika szintfelmérő dolgozatról | |
Pálfy Péter Pál | Mire jó az algebra | vtn_2009p3.pdf |
Pálmay Lóránt, Urbán János | Volt egyszer egy OPI | |
Pintér Marianna | Egy gazdasági feladat az aktív táblán | |
Rábai Imre | Én most csak kérdezek, beszéljük meg! | |
Radnai Ildikó | Interaktív feladatlapok GeoGebrával | vtn_2009ri.pdf |
Szakácsné Nagy Szilvia | Hogyan láthatja a vak tanuló a függvény grafikonját? | vt_2009_szakacsne.ppt |
Szalay István | Mi maradt meg az érettségi után a matematikából? | vtn_2009szi.pdf |
Számadó László | Tévedések víg játéka | vtn_2009szl.pdf |
Szendrei Julianna | ”Együtt” - Varga Tamás csapatában | |
Szeredi Éva és Török Judit | Matematikai játékok | |
T.Nagy Judit | Kompetenciafejlesztés az üzleti képzési ágú felsőoktatásban – Az ActiveMath alkalmazása a kompetenciaközpontú felsőoktatás támogatására | vtn_2009tnj.pdf |
A 2009. ÉVI KÉPEK | vt2009foto.pdf |
A beküldött előadások anyaga a
Matematikadidaktikai Fórumon olvasható. Mind a képek, mind az előadáskivonatok bővítését köszönettel fogadjuk.
a szervezők