A FELHÍVÁS | vt2010f.pdf | |
A 2010. ÉVI PROGRAM | vt2010.pdf | |
AZ ANGOL SZEKCIÓ ABSZTRAKTJAI | vt2010a.pdf | |
MATEMATIKAI MULATSÁGOK | vt2010matmul.pdf | |
GEOGEBRA KONFERENCIA | vt2010geog.pdf | |
KÖMAL ANKÉT | vt2010komal.pdf | |
Ambrus Gabriella | Modellezési feladatok | |
Bakos Viktor | Síkbeli feladatok megoldása térben | vtn_2010_bakos.pdf |
Bontovics, Ignác | One possibility for demonstration of a probability value | vtn_2010_bontovics.pdf |
Csákány Anikó | A 2010-ben a BME-n íratott matematika kritériumdolgozat eredményei, tanulságai | |
Csobánka Petra,Fejes Tóth Péter, Gosztonyi Kata, Radnai Ildikó, Vásárhelyi Éva | TANÁR-SEGÉDEK, eszközök és ötletek, hazai és külföldi tapasztalatok | |
Fejes Tóth Péter | What I learnt about Web-Work | vtn_2010_fejes.pdf |
Gecse Frigyes | A D'Alembert-Poisson függvényegyenlet mint az elemi függvények forrása | |
Gyimesi Róbert | Számítógépes feladatok és gyakorlatok középiskolás diákoknak | |
Hámori Vera, Harasztos Barnabás, Keleti Tamás | Tehetségképzés | |
Hegyvári Norbert | Gondolkodás iskolája - iskolák gondolkodása | |
Hohenwarter, Markus | GeoGebra in mathematics education | |
Holló-Szabó Ferenc | A matematikai múzeum | |
Kántor Sándor | Szakdidaktikai tételek és bizonyításuk | |
Kántor Sándorné | Mit tanulnak és mit tanulhatnának a magyar középiskolások Bolyai Jánosról és geometriájáról? | |
Király, Márton | he use of differential equations in the modern chemical process engineering | vtn_2010_kiraly.pdf |
Kovács Ilona | Miért olyan lassú az emberi látás fejlődése? | |
Körtesi, Péter | GeoGebra in Modelling Hyperbolic Geometry | vtn_2010_kortesi.pdf |
Köves Gabriella - dr. Szegfű Mária | Anyanyelvet a matematikához (is)! | |
Lazar, Edit | Can we change and use new utensils in the high education? Interactive Tables - use or not use? | vtn_2010_lazar.pdf |
Lovász László | Véletlen és álvéletlen | |
Maus Pál | Feladatmegoldó szeminárium | |
Máder, Attila | Experimental Mathematics - Computers and proofs (?) | vtn_2010_mader.pdf |
Máté, László | An elementary introduction to fractal dimension | vtn_2010_mate.pdf |
Molnár István | Adalékok az első n természetes szám azonos hatványai összegének kiszámításához. | |
Oláhné Téglási, Ilona | Mathematical Competences Examined on Secondary School Students | vtn_2010_teglasi.pdf |
Pálfalvi Józsefné | Beszámoló a TTK-n íratott matematika szintfelmérő dolgozatról | |
Radnóti Katalin | Érdekes fizikai és kémiai problémák az elsőéves TTK-sok felmérő dolgozata alapján. | |
Rábai Imre | Én most is csak kérdezek! | vtn_2010_rabai.pdf |
Simonovits András | Archimédesz munkássága | |
Somfai Zsuzsa | Analízis a középiskolában | |
Szalay István | Feladatcsokor kalkulátorra | |
Ughi, Emanuela | Toys or tools? The role of objects in teaching mathematics | vtn_2010_ughi.pdf |
Munkácsy, Kati | Do the parallels meet each other? The dangers of mathematics | vtn_2010_munkacsy.pdf |
Ripco Sipos, Elvira | Apollonius' problems using inversion | vtn_2010_ripco.pdf |
A beküldött előadások anyaga a
Matematikadidaktikai Fórumon olvasható. Mind a képek, mind az előadáskivonatok bővítését köszönettel fogadjuk.
a szervezők