A 2014. ÉVI VARGA TAMÁS MÓDSZERTANI NAPOK ABSZTRAKTJAI |
AMBRUS, András | A kognitív terheléselmélet és a matematikatanulás-tanítás kapcsolata |
|
ANDRÁS, Szilárd és SZILÁGYI, Judit | Kreatív tevékenységekre épített matematikatanítási kísérletek |
|
ÁROKSZÁLLÁSI, Eszter | Development of combinatorial thinking in Combinatory education, 8th grade (13-14 years old) |
|
BAKOS, Viktor | Az oroszlán |
|
CSAPODI, Csaba | Tervezett változások a matematika érettségi vizsgaleírásban és követelményekben
|
|
CSÁNYI, Petra - FÁBIÁN, Kata és SZABÓ, Zsanett | Számelmélet tegnap és holnap
|
|
DEÁK, Ervin | Szám és ritmus |
|
FÖLDESI,Katalin | Két svéd geometria tanterv összehasonlító elemzése |
|
FÖLDESI,Katalin | Van Hiele test, with results, in two different situations |
|
FRIED, Katalin | A real life problem and its solution
|
|
GECSE, Frigyes | A számok egész részének szerepe a matematikai oktatásban
|
|
GYŐRI, János | Lesson study |
|
HEGYI, Györgyné és VAD, Szilvia
| Mentor és mentorált viszonya
|
|
IVANCSÓ, Veronika | Reprezentációk az iskolában
|
|
JÓZSA, Ildikó | Jó gyakorlatok az ELTE Gyakorló Általános Iskolában
|
|
KÁNTOR, Sándor | A versenyfeladatok ismeretanyagának rendszerezése
|
|
KÁNTOR, Tünde és TÓTH, Anna | A Viviani tétel és problémamezője modern eszközökkel (GeoGebra) a középiskolai oktatásban |
|
KOREN, Balázs | Okostelefonok a matematikatanításban |
|
MÁTÉ, László | Szokatlan gondolatok geometriai sorokról |
|
MIHALOVICS, Csilla és MAROSFALVI, Judit | A zene matematikája
|
|
MISETÁNÉ BURJÁN, Anita | Sakk és matematika |
|
DR. MOLNÁR, István és BORBOLA, Gábor | Háromszögszámokkal kapcsolatos szemléletes bizonyítások |
|
D. POMUCZNÉ NAGY, Ildikó | Matematika módszertan az óvodában |
|
RÉZ-PETRÓ, Andrea és SZÉNÁSI, Anna | Diszkalkulia, vagy mégsem?
|
|
RICHLIK-HORVÁTH, Katalin | A matematikusokról alkotott kép és a kompetenciák
|
|
SIEGL, Judit |
Szám és ritmus (Egy pedagógiai kísérlet tárgyáról, tapasztalatairól és dokumentumairól.) |
|
SZÁSZ, Réka - KIRBY-GALEN,Abraham - LOVING, Alyssa and TOWSEND, Alexander | Geometry in the Curriculum: the USA and Hungary
|
|
TAKÁCSNÉ BUBNÓ, Katalin | A vizualizáció hatékonysága a matematikaoktatásban |
|
TÖRÖK, Turul | Fedezzük fel (újra) Varga Tamást! |
|
VICZE, Zsolt | Scientifix program valamint a Fibonacci és Temi EU projektek |
|
WICKMANN, Dieter | Statisztikailag megalapozott kijelentések szövegek ismeretlen szerzőiről
(Über unbekannte Verfasserschaft von Texten aus statistischer Sicht) |
|
WINTSCHE, Gergely
| Az 5-6. osztályos új generációs matematika tankönyvekről
|
|
ZOMBOR, Sára - KARDOS, Istvánné és PADÁNYI, Barbara | Drámajáték a matematika-órákon
|
|